Vine o zi…

 

 

Staţi liniştiţi, nu plec din această lume. Mă rog, nu am această intenţie; nu ştiu ce intenţii are Dumnezeu cu mine! Nu emigrez, nu mă călugăresc. Vine o zi… pentru închis blogul.

Am făcut cunoştinţă cu lumea asta numită web 2.0 mai demult. La început sporadic, apoi tot mai implicat. Am făcut mai multe chestiuni, toate LEGALE (promovare, vânzări, email marketing, un pic de comunicare, etc.). Cum, nu aţi auzit de mine? Nici nu mă interesează, nici nu am să mă grăbesc acum să-mi înşir reuşitele şi nereuşitele. Apoi am trecut la blog. Recunosc, am chibiţat pe lângă nişte „maeştri„ şi am încercat să învăţ de la ei şi să intru în lumea lor.

Nu pot, pur şi simplu.

Nu pot să mănânc căcat pe blog, cu recompensa de a primi un pic de miere. Nu am „stomac„ pentru a suporta să vină unul la mine şi să-mi zică: vezi că azi lătrăm la X şi ne gudurăm pe lângă Y. Nu pot să laud în neştire produsele companiei A sau B (deşi am un oarecare respect pentru cei ce fac asta, e partea cea mai cinstită din toată afacerea). Nu pot… multe. Şi pot multe altele.

De ce am păstrat blogul? Din nehotărîre. L-am ţinut la ralenti, la foc mic, în speranţa că voi ajunge din nou să fac lucruri (pe internet) de care să nu îmi fie ruşine. Din amatorism. Din dorinţa de a comunica cu oamenii şi în acest mod. Din dorinţa de a-mi face cunoscute părerile. Şi, de ce nu, din intenţia de a arăta că eu sunt acesta şi mă manifest vizibil, fără ascunzişuri, fără a accepta ca cineva să încerce măcar să îmi pună în seamă vreo afirmaţie sau vreun fapt.

Voi avea grijă şi pe viitor de acest aspect; chestia asta rămâne în atenţia mea.

Ştiu că cea mai buna metodă de a te lăsa de un viciu este întreruperea bruscă. Am folosit metoda încă de acum 28 de ani, de când m-am lăsat de fumat. Dar există link-uri către acest blog, există oameni care mai sunt curioşi. Verba volant, blogul manent!!! Nu? Aşa că, în urma unei analize atente, am hotărât să fac acest lucru în câţiva paşi:

1. Blogul rămîne activ până când am să observ, trei zile la rând, scăderea numărului de vizitatori sub un anumit prag.
2. În tot acest timp nu am să mai comentez pe blogurile altora cu acest link (sau chiar deloc), tocmai pentru a scădea interesul către zero.
3. La un moment dat va rămîne pe blog doar acest articol, eventual şi pagina de prezentare.
4. … iar apoi vine o zi…

Hm! M-am cam răzgândit, staţi pe aproape!  (Martie 2015).

Rămân valabile conturile de twitter (ca să tuitărim un pic!) facebook (ca să nu zic că nu am şi din ăsta), linkedin (pentru relaţiile profesionale, deşi seamănă din ce în ce mai mult cu alt soi de facebook) şi, bineînţeles, cele două adrese de email (una publică, aici). Nici la telefoane nu am de gând să fac schimbări.

PS: Video didn’t killed the Radio Star, but Facebook killed Twitter! Sorry, Twitter, life sucks and shit happens.

Multă sănătate, dragii mei. Şi să auzim numai de bine.

Martie 2015:  Şi să mai treceţi pe aici!

Acest articol a fost publicat în Explicaţiuni și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

53 de răspunsuri la Vine o zi…

  1. Drugwash spune:

    Pentru un uituc ca mine, e o pierdere, că nici acu’ nu intram dacă nu vedeam mişcare la Scorpio. Da’ faci cum vrei, că doar e la tine acasă. Baftă, whatever you do!

  2. Scorpio spune:

    Marian… :(…tu stii! Ce sa zic? Numai bine iti urez.

  3. Huna spune:

    Toate să-ți fie bune!🙂

  4. vax-albina spune:

    Noaptea e un sfetnic bun. Lasă hotărârea pe mâine.

  5. Marian S spune:

    Mulţumesc tuturor pentru încredere şi pentru vorbele bune, însă eu am un obicei: măsor de şapte ori şi tai o dată. Deja se vede, nu?
    Multă sănătate şi tot ce vă doriţi.

  6. coco spune:

    Parca esti ala care zice ca vulpea ca strugurii sint acrii.

    • Marian S spune:

      Ce chestie… ai ghicit!!!
      Dar mai bine să merg pe presupunerea că sunt acri decât să gust şi să constat că sunt asortaţi: o boabă dulce, o boabă acră; o boabă dulce, o boabă mucegăită; o boabă dulce, un vierme bine plasat… bleah!

      Glumesc, dragule (sau draga mea? 🙄 ). Cunosc bine subiectul, stai liniştit(ă).

  7. tobe spune:

    De ce ne parasesti bre nene??😦 Imi placeau posturile tale, da-i dracu pe aia care mananca rahatzel, viata e prea scurta! Sa bem, zic! Cand beau sunt mai lucid, translucid… Vorba cantecului: Fir-ai tu sa fi de tuica, Cand te beau limba se-ncurca. Picioarele ma dau gata. Gata e si visinata.🙂
    O sa beau in cinstea ta in seara asta! Hai noroc!

    • Marian S spune:

      Frunză verde de răsură / Ţi se limbă plimba-n gură!
      Ce să-ţi fac, dragule, dacă te-ai trezit şi tu la spartul târgului…

    • tobe spune:

      Din intelepciunea proprie: viata e prea scurta sa fie plictisitoare ! Fara blogul tau viata devine oleaca mai plictisitoare bre nene. Chiar vrei sa ne parasesti???

      Dedicatie speciala pentru tine Mariane:

      Foaie verde mar domnesc
      Pe lume cat mai traiesc
      Am sa cant, sa rad, sa joc
      Cu sanatate si mult foc .

    • Marian S spune:

      Mă, tu vrei să mă scoţi la o bere şi nu ştii cum să te iesprimi…

    • tobe spune:

      Foaie verde de scaiete
      Viata noastra-i castravete
      Hai baiete, hai o data
      Pune mana pe lopata
      Sa ne facem o salata
      Eu aduc otet si sare
      Otet acru cine are
      Si din Pasti in Dragobete
      Vorbim doar de castravete !

      Mariane, iti urez de pe acum sarbatori fericite !! Fie ca Pastele sa iti aduca lumina in suflet si fericire. Nu uita sa zambesti si sa te bucuri pentru ca viata trebuie sa se numere in momente fericite, asculta la nenea ca stie ce vorbeste.

      Sa ne mai scrii din cand in cand pe blog!

    • Marian S spune:

      Bon, de acord. Deci să avem un Paşte fericit şi multă sănătate pentru toată lumea.
      Şi, pentru că suntem în perioada unor zile care exprimă fericirea, să fim înţelegători şi toleranţi.

      Da, dar odată cu reluarea activităţilor „normale„ eu zic să ne potolim cu prostiile.
      A fost chiar amuzant pâna în prezent, însă cred că ştim cu toţii: printre primele lucruri pe care ţi le livrează wordpressul este IP-ul de pe care se trimite comentariul. Observ că ştii să îţi schimbi numele şi adresa de email, dar IP-ul trebuie să ţi-l schimbe băieţii ăia de la INES, nu-i aşa?

      Nu de alta, dar dacă mă apuc eu să-ţi raportez IP-ul ca spam la Akismet, să vezi chestie. Akismet ăsta are multe belele pe cap şi blochează întreaga clasă de IP-uri, din comoditate. Nu cred că băieţilor de la INES le-ar surâde chestia, mai ales dacă le spun din cauza cărui IP au păţit ruşinea, nu-i aşa?

      Hai, să avem un Paşte fericit, după cum bine zici. Cu asta sunt de acord.

  8. coco spune:

    Vezi ca minti? te-am vazut comentind pe alte situri -bloguri).

    • Marian S spune:

      Intelighenţie, citeşte cu atenţie!😆
      Am zis (scris) că nu mai scriu la mine, nu că „dispar„ de tot din blogosferă.

  9. cosmina spune:

    Cand stergi blogul?? Si unde te mai gasim dupa aia??
    Ce ai de gand sa faci, unde te duci?
    O sa ne fie dor de tine !!

    • Marian S spune:

      Vaaaai… mă faci să roşesc!
      Deci plânge lumea după mine! 😆
      Să-ţi spun un mic secret: am un nume de familie cam ciudat, rar. Întreabă-l pe goagle de mine, ştie foarte bine!

    • cosmina spune:

      Da, eu mereu intram pe blogul tau, cu toate ca nu ne cunoastem personal !
      Pacat ca vrei sa renunti la el.
      Nu stiu cine te-a dezamagit in asemenea hal incat sa renunti sa mai scrii !
      Esti ca o gura de aer proaspat pentru cititori.
      Esti „diferit” prin stilul tau, si mereu am apreciat asta.
      Eu de acum ce mai citesc…?😦

    • Marian S spune:

      O să-mi permit o chestie interesantă: ţie o să-ţi răspund pe email. Sper că e o adresă reală, nu?

    • (cineva) spune:

      Nu, nu este, este o adresa fictiva, sunt fana ta dar vreau sa raman anonima

    • Marian S spune:

      Mda… cum vrei tu, apoi nu mai mâncăm.:mrgreen:

    • (cineva) spune:

      Da.

  10. oanaclara spune:

    Ma uit cu groaza ca nu mai am timpul necesar sa ma ocup de blogul meu.😦 Asa ca te inteleg perfect. Nu reusesc nici macar sa raspund la comentarii si asta e groaznic. Asa se intampla cand muncesti zi -lumina si ai copii in clasa I si a V-a. De sotul meu ce sa zic? Si de casa ma ocup pe apucate. Am noroc ca sotul meu e un om tare bland si intelegator ca altfel nu stiu cum m-as descurca.

    • Marian S spune:

      Într-o vreme tu scriai din plăcere şi oarecum în ton cu preocupările tale profesionale. Iar eu (alături de mulţi alţii) citeam cu aviditate şi mare plăcere. Nu mai ai timp? Nu-i nimic, e bine să-ţi vezi de familie, nu te condamnă nimeni pentru asta. Ba chiar dimpotrivă.
      La mine e un pic mai altfel, nu e neapărat o problemă de timp liber. Mi-e cam ruşine, dar trebuie să recunosc: am vrut să devin ceva între un tonomat cu ieuroi şi / sau „blogger„ din ăştia din care vezi duzini.
      Trebuie să mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a dat „mintea cea de pe urmă a românului„ şi o să mai mulţumesc (personal) şi unora dintre ei. De ce? Pentru că, prin exemplul lor personal, m-au lecuit pe deplin. 🙄

  11. Adriana spune:

    Bloggingul este doar o pasiune care uneori (dar rar) poate produce si ceva venit. Pentru tine, bloggingul este doar un alt job sau este o pasiune? Daca este o pasiune, ar fi pacat sa renunti la ea, pentru ca scrii extrem de frumos! Ai o personalitate foarte interesanta si exuberanta care se reflecta in postarile tale. Am descoperit blogul citind intr-o zi un comentariu al tau, care m-a dus pe aceasta pagina. Facand o paralela gastronomica, esti ca un vin vechi bun alaturi de o friptura vanatoreasca (caprioara la cuptor cu sos de ciuperci si vin alb) !! Adica ceva rar si delicios, care trebuie savurat pana la ultima bucatica! O simfonie a culorilor si simturilor!🙂
    De ce nu te mai gandesti inainte sa renunti definitiv?

    • Marian S spune:

      Hm… şi cum mă convingi? Ne jucăm de-a vinul vechi (eu) şi căprioara fragedă (tu)?🙄

      (Am şi eu dreptul la paralelele mele) 😆

    • Adriana spune:

      Iti dai seama ce combinatie ar fi🙂 Sper sa te razgandesti!

      Ai admiratori si admiratoare de care habar nu ai🙂 ai trebui sa te flateze chetsia asta!

    • Marian S spune:

      Ba da, sunt flatat. Dar sunt la fel de supărat pentru faptul că admiratorii au răsărit abia acum, la spartul târgului. Mi-ar fi prins bine asemenea susţineri ÎNAINTE de a lua o hotărîre.

    • Adriana spune:

      Te sustin eu! Si sunt sigura ca cei care au comentat inaintea mea te vor sustine!
      O hotarare nu este niciodata ireversibila!🙂

    • Marian S spune:

      Mulţumesc, o să mă gândesc la asta.

  12. Demostene spune:

    Parca ziceai ca iti stergi blogul, au trecut 3 luni si nimic. Pai ori il stergi, ori nu-l stergi??

  13. Demostene spune:

    Eu tot nu inteleg de ce nu mai scrii nimic. Ai talent scriitoricesc.

  14. un cititor spune:

    Vad ca nu la-i inchis.

  15. cotzofana spune:

    Vine o zi, vine o zi cand se va sfarsi.
    Nimeni nu va sti, nimeni nu va sti oare cand va fi.
    Vine o zi, vine o zi iar de voi pleca,
    Nimeni nu va sti, nimeni nu va sti cat voi regreta,
    Cat voi regreta, cat voi regreta…

    Pai mai vine ziua aia si la tine?
    Macar mai posteaza ceva, una, alta, sa nu ne holbam degeaba pe aici !

    • Marian S spune:

      Şi spune aşa, cotzofana afumata???
      a) Dacă eşti bărbat între 30 şi 50 de ani, hai să ne postăm la o bere.
      b) Dacă eşti femeie între (18) 30 şi 50 de ani, mă tentează să-ţi postez ceva în altceva. Acuma, cât mai pot!

      Dă-i cu telefonul, sunt de modă veche.

  16. creatza la par spune:

    Acest blog are doar 2 postari?? Nu mai inteleg nimic …
    „Pasarea Phoenix” are un ton optimist, pe cand „Vine o zi…” este pesimist de iti vine sa iti tai venele.
    Eu am intrat pe acest blog sa ma binedispun.
    Autorul are simtul umorului, ar trebui sa scrie si altceva. Sau sa ataseze o poza cu el.

    • Marian S spune:

      Acest blog a avut mai multe postări. Pe autor l-a apucat depresia şi le-a şters, na! 😛

    • Drugwash spune:

      Mai ştiu io pe unu’…🙄 Sigur nu sîntem fraţi?😛

    • Marian S spune:

      @ Drugwash: Sunt mulţi fraţi de suferinţă. În blogosferă a intrat ochiul dracului – BANUL – şi a stricat totul. (Nu, nu mă dau „lebădă„, ştiu ce am vrut şi mulţumesc lui Dumnezeu că m-am trezit la timp).
      E păcat că sunt plini de lehamite şi cei care scriau frumos, din simpla dragoste pentru scris. Asta este, lumea evoluează în bine sau rău, cu sau fără voia noastră.

      Are cuvântul Twitter. Se pregăteşte Facebook.

    • Drugwash spune:

      Adevărat grăieşti: atingerea întunericului e malefică şi contagioasă.
      Pe cele căi n-am umblat şi nici vreodată umbla-voi.

      Fiat volontas dei!

    • creatza la par spune:

      Pune si tu o poza pe Facebook, sa te vedem si noi🙂 Poate socializam.
      Ce cont de Twitter ai?

    • Marian S spune:

      Tu nu ştii să citeşti ce scrie acolo?

      My FACE is not for this BOOK. Atât!

      (PS: dar să-ţi controlezi emailul zilele acestea).

  17. creatza la par spune:

    L-a apucat depresia de ce?

    Ii recomand ceai antidepresiv Dacia Plant, il gaseste la Plafar, am luat si eu o perioada si ajuta.
    Exista si diferite tehnici antidepresive, acum depinde de stadiul depresiei. Daca autorul sufera de depresie severa cu elemente psihotice, tulburare bipolara sau episoade maniacale, ii recomand un medicul psihiatru si ceai de sunatoare de doua ori pe zi. Pentru alte detalii, ma poate contacta. Eu am terminat facultatea de psihologie si pot da sfaturi in acest sens.

    In alta ordine de idei, scrisul ca terapie chiar ajuta la tratarea depresiei. Este o forma de eliberare. Asa ca poate sa dea frau liber ideilor si sa le astearna pe hartie sau in forma virtuala, pe blog.

Lasă un răspuns

