Ce ne aduce nouă Moşul?

Vai, vai, vai, nu am mai scris aici de prin primăvară!!!

Vinovat?  Facebook. Da, am făcut greşeala de a mă muta acolo cu arme, bagaje, căţel, purcel, de toate. Totuşi, trebuie să-i mulţumesc pentru un lucru important: am observat acolo mult mai multe tipologii umane, deci am primit un duş rece. Desigur, mă veţi mai vedea prin cont, însă vă rog să fiţi atenţi la o mare diferenţă: pe blog se scrie de obicei din plăcere, pe FB se doreşte impunerea unor oameni şi idei. Ai fost contra, ai belit-o, pardon de expresie.

Vinovat secundar: Chiar eu! Lene multă dar şi timp liber cu porţia. Timp liber? Gone to Facebook. Hai că o luăm de la capăt!!!

Reîncep cu nişte chestiuni importante şi destul de urgente:

  1. O să încerc aici să explic câteva noţiuni despre siguranţa online. Desigur, există mulţi specialişti în domeniu, chiar eu învăţ de la ei. Dar o să vorbesc pe înţelesul omului simplu, chiar dacă eu am trecut la nivelul de amator avansat. Pentru că îmi aduc aminte mereu ce greu îmi era la început! Desigur, voi supăra pe unii, pentru că observ foarte multe eforturi de ingerinţă în vieţile noastre private. Unele oarecum legitime, altele nu.
  2. Am pus, pentru început, acel widget obligatoriu prevăzut de legislaţia europeană. Voi explica clar ce mai e de explicat, în limba română, conform legilor române. Şi nu uitaţi că sunteţi pe un site guvernat de legile americane. Se mai lucrează la globalizare, nu e gata, deci şi pagina specială despre cookies (şi nu numai!) se va modifica în timp.
  3.  Pagina cu numele meu, pentru nişte explicaţii suplimentare. Pentru că e posibil să căutaţi cu Google Search numele de Marian Stăvăroiu (sau Stăvăroiu Marian, după gust) şi să vă miraţi de anumite rezultate. E şi asta în lucru.

Deocamdată sănătate, La mulţi ani şi alea-alea!!!

Acest articol a fost publicat în Explicaţiuni și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

