Epopeea Linkedin

Am promis că voi scrie câte ceva despre acest subiect.

(UPDATE pentru 18 decembrie şi 04 ianuarie 2016, vezi la finalul articolului!)

Pe scurt: Ieri, 16 decembrie, am făcut de capul meu ceea ce se poate numi „verificarea reputaţiei online”, ceea ce vă sfătuiesc şi pe dumneavoastră. (Rezultatele obţinute constituie şi motiv pentru dezvoltarea paginii aceleia cu numele meu, pentru că anumite rezultate se cer explicate, mai ales cele de-a dreptul imbecile. Dar încă e în lucru – timpul, ştiţi…)

Şi am constatat că a dispărut contul de Linkedin!!! PENTRU PRIMA OARĂ ÎN VIAŢA MEA A DISPĂRUT UN CONT PE CARE ÎL DEŢIN!!!  Atât din rezultatele căutării pe Google cât şi linkurile afişate aici, că la ei sunt valabile mai multe şi fac o redirecţionare în servere, probabil în serverele de DNS. (Mă rog, nu vă bateţi capul!) Google nu are nici o vină, linkul primit m-a dus, totuşi, la o pagină de Linkedin, ceva de genul „dude, we have a problem”.

Şoc şi groază, motiv de apropiere de infarct. Om cu păr alb în cap, nu am păţit eu aşa ceva nici când eram începător. Hait, ăştia răi sunt mai tari decât Snowden, am pus-o!!!

Şi dă-i cu forumuri, dă-i cu informare din N surse. Aflu abia acum (să-mi fie ruşine) că au mai păţit una ca asta in 2012. LOL, de atunci am eu contul, o să mă uit cu precizie dacă era înainte sau după.

Răspunsurile primite de la ei cât şi cercetările mele preliminare duc la o singură concluzie: balamuc total, nu ştie stânga ce face dreapta, ca în orice multinaţională care se respectă (că vă pot da o grămadă de exemple în acest sens). Dar n-are sens, oricum vor proceda cum îi taie capul. Contul a reînceput să fie vizibil de ieri după amiază, puţin înaine de recepţionarea răspunsurilor pe email. Slavă Domnului, nu era hăcuit. Sper.

(Notă:  ceva-ceva am învăţat din păţanie şi se va explica într-o pagină privitoare la securitatea pe web şi smartfoane, chestie care devine, din păcate, o provocare din ce în ce mai mare).

Mai aştept un răspuns, după care să nu vă miraţi dacă renunţ definitiv la ei. La bază e o logică simplă, pe care le-am spus-o răspicat: la Linkedin mă aşteptam să găsesc şi să-mi construiesc o reţea profesională, nu una „socială”. Pentru asta avem alte posibilităţi, ca să zic aşa. Problemele de acum constituie bomboana de pe colivă. Sau picătura care a umplut paharul, ca variantă.

Sănătate, Crăciun fericit tuturor! Sunt tentat să scriu „Va urma”, numai că nu ştiu cu precizie când anume. Uite cu ce trebuie să-mi bat eu capul acum…

 

UPDATE 18 decembrie:

Am citit mai demult un proverb în stil Murphy: Toţi îţi vor binele. Deci nu ţi-l lăsa luat!!!

Despre Linkedin, numai de bine. A apărut deja semnul edificator: se încurcă zdravăn în explicaţii, plus că încearcă să-mi ofere mie explicaţii de genul „bagă-l în priză”.

Sunt prea frumoase şi prea încărcate de semnificaţii aceste zile,  nu-mi mai bat capul cu ei. Deşi aştept alte explicaţii,  cred că voi lua una dintre măsurile radicale, adică desfiinţarea acelui cont.

Până una-alta vă rog foarte mult să fiţi foarte circumspecţi la orice mişcare care arată că ar veni de la contul meu de Linkedin!!! Nu sunt deloc lămurit,  nu fac nimic pe acel cont în aceste zile, deci ignoraţi total.

Numai bine!

 

UPDATE 04 ianuarie 2016.

Am avut ce face în aceste zile, era păcat să le pierd cu prostii. Prostii, am zis???  Nici vorbă, din păcate. E vorba de cu totul altceva, despre acest război permanent între cetăţeanul care cere respectarea vieţii sale private şi cei care nu vor deloc asta, din motive comerciale. S-au suprapus nişte evenimente care nu m-au lăsat să trag concluzia corectă. Nu e numai vina Linkedin dar… e şi vina Linkedin, pentru că multă lume este băgată în „ciorba” asta!!!

Deocamdată am trecut la loc linkul pentru contul public, la pagina Despre (Acasă). Să mai vedem, oricum alesesem ca profilul să fie găsit prin Google şi alte motoare de căutare.

Acest articol a fost publicat în Explicaţiuni, Nervi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

