My FACE is not for that BOOK? Introducţiune

What is in my mind? Nothing, thank you.

După cum vă spuneam şi în alte materiale, aventura mea pe Facebook a avut, conform regulilor: introducere, cuprins… Şi încheiere? asta-i întrebarea!!!

Ar fi bine, pe de o parte. Ar fi o viaţă cam anostă, pe de altă parte. J`de mii de motive pe fiecare taler al balanţei. În fine, să mai analizez.

Trebuie să recunosc că mi-a venit inspiraţia din acest material. Apoi am zis că e bine să dezvolt în stilul meu. Pe de o parte, cunosc un la-fel-de-interesant-deşi-umpic-deosebit domn Ducu. Pe de altă parte, cam sătule de astfel de Ducu, mai toate doamnele m-au băgat în aceeaşi oală. Această nedreptate trebuie să înceteze până ies la pensie! Apoi păţaniile mele de pe Facebook, atâtea câte au fost, chiar merită povestite. Fără amănunte identificatoare, bineînţeles, pentru că  „gentlemen never kiss and tell”, ca să zicem aşa.

Bon, pastişând doo` vorbe de la doi foşti realizatori de televiziune: staţi pe aproape, fiindcă nici nu ştiţi ce pierdeţi! Azi am avut doar introducerea, că nu am mai multă inspiraţie. Pe partea cu introducţiunea, strict tehnic, sper să se afişeze corect diacriticele în link-ul de WordPress [update: da!].  Iar treaba cu FACE şi BOOK e cam astfel: exact aşa scria pe  „poza” de profil de la mine, în trecut.  My FACE is not for this BOOK a avut darul de a enerva pe mulţi. Deci o să vă arăt „pictura” aia, dacă o mai găsesc pe nişte USB stick (contul vechi nu mai e), iar pozele actuale cu mine pot fi înlocuite cu originalul. Ar fi păcat să râdă toată lumea de burta mea, mă limitez la persoanele care vor dori să se întâlnească cu personajul.

Staţi pe aproape, tocmai ce mă străduiesc în ceea ce priveşte burta.

PS: rezultatele sunt promiţătoare. Anno Domini 2016, final de iulie.

Acest articol a fost publicat în Facebook și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

