Nu a venit sfârşitul lumii

Supermarket. Aglomeraţie. Un tătic, genul „am cu ce, bă, am cu ce”, vorbea afectat la casca bluetooth înfiptă în urechea stângă. Un argint-viu de circa 3-4 ani pe lângă el, tot punea întrebări bine punctate, de genul: îmi iei şi de-aia, vreau şi de-aia, o fi mai bună aia, mai avem acasă de-aia, etc. Aiurea, omul avea o convorbire importantă (dădea indicaţii subalternilor), deci puştiul a început să umple coşul din proprie iniţiativă.

–  Tati, iau şi ouă Kinder? Şi îngheţată de-asta?

Tatăl face un efort supraomenesc, spune interlocutorului să aştepte un pic şi se pune pe ceartă:

– Păi acuma vrei de toate? Tu nu vezi cum arată coşul ăsta?

Puştiul analizează cu atenţie coşul, constată că e cam plin şi găseşte soluţia:

–  Bine, iau Kinder de aici şi îngheţată îmi iei de afară.

În secundele următoare tipul închidea convorbirea, nelămurit total de faptul că vreo 6 inşi în toată firea râdeau de mama focului şi îi apreciau copilul. Dar era băiat, presupun că semăna cu maică-sa.

Deci acum am înţeles de ce nu a venit sfârşitul lumii. Un copil aşteaptă să iasă afară şi să cumpere îngheţată.

Acest articol a fost publicat în Chiar n-am idee., Goange și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nu a venit sfârşitul lumii

  1. cristina zice:

    E chiar culmea sa crezi ca vine sfirsitul lumii daca nu ia un copil inghetata.

    • Marian S zice:

      Ai avea dreptate dacă… dar nu ai, aia e!
      Pe scurt: se tot vorbeşte despre sfârşitul lumii. O prezicere era chiar pentru ziua aceea, vuiau toate mediile de informare!!!
      Mă bucur că nu ai aflat asta, înseamnă un punct în plus pentru tine.

      Chestia cu tăticul de la supermarket este absolut reală, doar că s-a întâmplat în altă zi, cu câteva zile înainte.
      Am conexat faptele şi am găsit motiv să scriu un articol, na!
      Mulţumită?

Lasă un răspuns

