Telefonia, mesageria, chestii

 

Un rezumat al acestui articol, recomandat insistent. (Editat: 01.2018).

Păstrăm titlul: Marian Stăvăroiu – cum doreşte să comunice cu oamenii. (Uneori voi indica un link către acest articol).

  1.    Cea mai bună, cinstită şi corectă comunicare a fost, este şi va fi mereu cea dintre două persoane aflate faţă în faţă.
  2.    Telefonul ce se foloseşte acum: Vodafone 0723.135.869.   Vă rog să nu deranjaţi decât pentru chestiuni serioase, cum ar fi (dar nelimitat la):  interviuri pentru angajare, explicaţia de pe Facebook, etc.
  3.    Nu folosesc nici un fel de messenger (WhatsApp, Skype, alte programe independente). Am folosit în trecut, atunci când o convorbire telefonică ar fi costat o avere. Azi nu se mai justifică.
  4.    Email, ca în prima pagină: realmarian2004 [at] yahoo punct com.  Mesajele din email, Facebook şi Linkedin au acelaşi tratament: se accesează doar de la PC sau laptop, deci răspunsul este aleator!  Vă rog să nu-mi trimiteţi informaţii urgente prin email, mesageria Facebook sau Linkedin (că alte conturi nici nu am – şi nici nu sunt semnalate pe telefonul mobil!).
    Pentru urgenţe, mesajul se poate însoţi de un simplu SMS sau chiar apel la numărul specificat.

Vă mulţumesc mult pentru înţelegere!

……………………………………………………………………………………………………

Reclame
Acest articol a fost publicat în Explicaţiuni, Nervi și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.