Prezent!

Aveţi dreptate: e cam mult „praf” pe aici. Vine curăţenia de Paşte.

Nu am lăsat de izbelişte acest blog, doar am traversat o perioadă mai grea.

Câteva directive personale: să scriu mai des pe blogul meu WordPress şi să dau prioritate unor reţele sociale în faţa altora – Linkedin îmi devine din ce în ce mai simpatic şi chiar am nevoie, profesional vorbind!

Să ne revedem sănătoşi.

Acest articol a fost publicat în Explicaţiuni, Facebook, Linkedin și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

